Veřejná zakázka: Rozvoj elektronických služeb města Vyškov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 472
Systémové číslo: P25V00000005
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-007412
Datum zahájení: 03.02.2025
Nabídku podat do: 24.03.2025 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rozvoj elektronických služeb města Vyškov
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem 1. části veřejné zakázky je vytvoření (dodávka a implementace) informačního systému veřejné správy „Portál občana“ včetně poskytnutí licencí s neomezenou platností a pro neomezený počet uživatelů potřebných pro jeho užívání, integrace dodaného systému se stávajícím aplikačním vybavením zadavatele a s centrálními systémy, a zajištění jeho provozu a servisní podpory.

Předmětem 2. části veřejné zakázky je dodávka next-generation firewallu a souvisejících činností.

Předmětem 3. části veřejné zakázky je dodávka a implementace funkční nadstavby „Dokladová finanční kontrola“

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 7 540 000 Kč bez DPH
  • Identifikátor dotačního projektu: CZ.06.01.01/00/22_009/0000552

Zadavatel

  • Úřední název: Město Vyškov
  • IČO: 00292427
  • Poštovní adresa:
    Masarykovo náměstí 108/1
    682 01 Vyškov 1
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 223166

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.meuvyskov.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Části veřejné zakázky

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy